Nuffnang

Rabu, 28 November 2012

Backparker ke Siam bermula

Petang semalam En Suami bertolak ke Siam dengan 2 orang kawan. Berkereta ke Hadyai dan menuju ke airport Hadyai. Dari Hadyai mereka akan ke Bangkok dengan kapal terbang. Tidur pun di airport sementara menunggu waktu berlepas paginya. Pagi-pagi tadi sms dah masuk
Abang dah sampai Bangkok.
. Pukul 6 petang Malaysia , sms masuk lagi.
Menunggu keretapi bertolak ke Cheingmai.
Katanya keretapi dari bangkok ke Cheiangmai RM 80 dengan tempat tidur. Tapi sayang En Suami saya tu tak bawa kamera. Alahai , cik abang sayang alah sungguh dengan kamera kecik tu.

4 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam nida..pi kerja kesana ke..semoga selamat pergi dan balik..tak dapat la nieda nak kongsi gambar nantikan..kamera tinggal.

Irfa berkata...

smoga selamat pergi slmt kembali ye

m.u.l.a.n berkata...

hubby ni ajak bawak kete pi hadyai tpai takut lah sbb kami anak beranak je..

m.u.l.a.n berkata...

ops.. nnti email alamat ya.. ada gift kecik sbb try jawab aritu.. check my blog..