Nuffnang

Selasa, 11 Disember 2012

Cantik tarikh hari ni 12.12.12


Ramai yang updet tentang hari ni jatuh pada 12.12.12. LYA,Irfa, Kak cik ,DZ . Ada lagi ke?
Tak mungkin tarikh ni berulang lagi. Ada yang nikah @ kahwin hari ni? Tentu mudah nak ingat tarikhnya untuk aniversary nanti.
Berapa orang baby baru lahir hari ni. Bertuah badan dapat lahir tarikh yang cantik ni.
Ini pula cerita pasal Shauqi anak bungsu akak. Bila dapat gunting habis digunting semua benda. Semalam diguntingnya seluar yang dipakainya. Nasib baik ada mesin jahit. Terus jahitkan. Boleh pakai balik. Seluar baru sayang pula nak buang.
Hari ni dia dapat gunting, Mula tu dia nak gunting kertas. Kita dok sibok kat dapur tak sedar dia dah guntingkan botol air dia punya . Dah jadi kontot strow tu.
Shauqi, Shauqi.

8 ulasan:

m.u.l.a.n berkata...

shauqi bikin sejarah di hari ini... hehehe, janji boleh sedut lagi straw tu..

Daddy Ziyyad berkata...

hahahahhaa..Shauqi...oh Shauqi.....habis kontot straw!

Mohkembara berkata...

Salam Yong,
pe kabor? Dengor Yong buat blog baru sbb dulu ada problem dgn picasa album penuh? Akak pun ada masalah sama masa kat Istanbul, tp bila balik Malaysia, akak mintak tolong kawan godek2...Alhamdulillah buat akaun baru, new admin tp blog lama.

Shaidan Aera berkata...

hahaha...lawakla shauqi..

Nida n' Hanafi berkata...

Anak2 kretif memang begitu...hehe

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

wisata outbound berkata...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/